zaterdag 24 november 2012

Urban Decay RollerGirl nagellak set

Jullie kennen vast wel het mooie merk Urban Decay? Zelf had ik daar nog niks van tot aan een tijdje geleden want toen ontving ik een mooi nagellak setje genaamd 'Roller Girl' van het merk Urban Decay.
 
Het setje:
 
 
Het uiterlijk van het setje is erg mooi, zit in doorzichtig plastic en dan nog in een stevig kartonnen doosje. Per stuk zitten ze goed stevig.
Je kan wel zien dat het goede kwaliteit is vind ik.

De nagellakjes zelf zijn vrij klein (5ML) maar als nog lakken ze erg fijn.
 


Het aller belangrijkste, de swatches:
 
Fame:
 
 
 Fame is een beige shimmer kleur dat dekt met 2 laagjes.
 
Super Freak:
 
 
 Super Freak is een goud metallic kleur dat ook dekt met 2 laagjes.
 
Xanadu:
 
 
 Xanadu is een paars glitter kleurtje, deze dekt met 3 dikke lagen.
 
Miss T:
 
 
 Miss T is een roze kleurtje met shimmer. Deze dekt ook met 2 laagjes alleen zie je soms hier en daar je nagel er door heen.
 
Woodstock:
 
 
 Woodstock is in 1 woord Wauw! wat een leuke kleur. Het is neon roze. Nog rozer en feller in het echt dan op de foto's.
 
Love Train:
 
 
 Love Train is een wit parelmoer met roze shimmer kleur wat helaas met 3 laagjes nog niet dekt.
 
Wat een leuk setje is dit! Het zijn erg mooie kleuren.
Mijn favorieten zijn; Woodstock, fame en Super Freak.
 
Ik vind ze erg fijn lakken, hebben een normaal formaat kwastje. Ook drogen ze snel.
 
Dit setje kost € 17,97
En is verkrijgbaar bij Glamourex
 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails