zondag 4 november 2012

Bourjois 123 perfect foundation:

Is het hebben van een sublieme teint een utopie? Vanaf nu niet meer! Bourjois lanceert 123 Perfect, een foundation die 1, 2… 3 corrigerende pigmenten bevat voor een teint volledig vrij van imperfecties!


Ik heb nr. 52 Vanille getest en ben je benieuwd wat ik er van vind? Lees dan gauw verder!.



Het uiterlijk ziet er goed uit, een doorzichtige glazen fles, met een doorzichtige dop. Als opdruk zijn er leuke frisse kleuren gebruikt, zoals wit, geel, paars en groen. De kleuren geel, paars en groen zijn voor wat de foundation onder meer beloofd.

Geel staat voor: Gele pigmenten die donkere kringen bedekken.

Paars staat voor: Paarse pigmenten bedekt de vale teint

En als laatste; Groen staat voor: Groene pigmenten die roodheden bedekken.

Er zit 30ML in het glazen flesje.

Swatches:
 
Nog niet uitgeveegd - Wel uitgeveegd.


 
Zonder foundation - Met foundation

Links met foundation en rechts zonder foundation.

Mijn mening: Ik heb een hele lichte huid maar gelukkig is de lichtste kleur nr. 52 Vanille goed voor mij. De foundation is erg vloeibaar, het loopt zo van je vinger af. Dat is wel even wennen met aanbrengen. Als ik de foundation op heb voel je dat ook helemaal niet, dat vind ik erg fijn. Mijn huid voelt gewoon hetzelfde als ik niks op heb.

De foundation vind ik goed dekken, wel bedekt het mijn sproeten niet echt maar dat doet bijna geen 1 foundation en dat hoeft ook niet echt van mij. Dit ziet er gewoon lekker subtiel uit.

De nieuwe Foundation 1-2-3 Perfect van Bourjois is verkrijgbaar bij parfumerieën en (zelfstandige) drogisterijen.

De foundation kost €14,99 en is verkrijgbaar in 6 kleurtinten.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails