zondag 21 oktober 2012

Essence Class of 2013

Jullie hebben de producten van de nieuwste Essence collectie 'Class of 2013' die ik heb gekocht al voorbij zien komen in mijn shoplog van laatst.
Vandaag swatch ik ze voor jullie.


Essence Class of 2013 Blush 01 alpha Better Gamma:


Het uiterlijk van deze blush vind ik goedkoop, ook het dekseltje zit erg los bij mij. Het is doorzichtig en hierdoor kan je goed de kleur van de blush zien.
De blush zelf is prachtig, ik wist al dat de rode strepen een overspray waren maar dat maakt mij niet veel uit.

 

Swatch:

De kleur is prachtig peachy, heel mooi!

En zo zag de blush er na de swatch uit:


Ik ben erg blij met deze blush, het is een prachtige kleur en het patroontje is leuk.

De blush kost €2,99 en is onderdeel van een LE dus op=op!


Essence Class Of 2013 Nagellak 01 en 02:

01 Blues Being Cool - 02 School's Out Forever

Swatches:
01 Blues Being Cool - 02 School's Out Forever

01 Blues Being Cool :

02 School's Out Forever :

De nagellakjes kosten €1,89 p/st.

Van de nagellakjes komen nog swatches van op mijn nagels online.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails