woensdag 15 augustus 2012

Sleek Au Natural Palette

Een tijdje geleden was er bij de Misslipgloss Shop een actie met gratis verzendkosten en ik wilde al een tijdje nog een Sleek palette dus dit vond ik een goede reden om er 1 te bestellen. Ik bestelde het Au Natural palette.


Er zat ook een kaartje bij:


Het paletje zit in een leuke verpakking:

Zoals we van sleek kennen is het uiterlijk zwart met glimmende letters erop.

  
Er zitten in dit palette 12 kleuren. Zoals de naam al zegt bevat dit palette neutrale kleuren.



Swatches:

 



Het pigment van de meeste zijn erg goed, van sommige moest ik er wel een paar keer overheen om het gewenste effect te krijgen.

Met dit palette kan je alle kanten op, er zitten lichtere kleuren in maar ook donkere. Ik ben in ieder geval erg blij met mijn palette. 

Dit palette heb ik gekocht voor €7,95 bij de MissLipGloss Shop.

Hebben jullie dit palette al?


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails