woensdag 13 juni 2012

Review: Birgetette's Boutique

Vandaag review ik wat producten van de make-up webshop Birgette's Boutique
Birgette's Boutique is een webshop die veel verschillende make-up merken verkoop, van Chanel tot Sephora van YSL tot Urban Decay.


 

Aller eerst:

 
Ik heb een sample ontvangen,normaal krijg je een tube. Het is een witte substantie die ruikt naar kauwgom, wel lekker.
Het maakt mijn handen lekker zacht, ik gebruik het alleen voor mijn handen omdat ik een vrij kleine inhoud heb gekregen dus als je het voor je lichaam gebruikt is 'ie meteen al op.

 

Deze hand en body lotion kost omgerekend €4,75 voor 67 ML.


 


Deze mascara bevat 2 kanten, 1 een witte kant die je als eerste moet gebruiken zodat je wimpers goed scheiden en ze volume krijgen. De andere kant is gewoon zwart en die doe je over het witte heen zodat je wimpers mooi zwart worden.

  

Jullie zijn natuurlijk benieuwd naar het resultaat?

Zonder mascara:

Met de witte kant:

Met de zwarte kant:
 

Apart hé met die witte mascara erop?

Op zich heeft het een goed resultaat maar ik merk verder niks bijzonders vergeleken met een mascara die die witte kant niet heeft.

Deze mascara kost omgerekend € 3,95.


Dit is de liquid lipstick in de kleur 010 Premium Pink van het merk Revlon. Het is ene roze kleur met shimmer erin.

  
De liquid lipstick heeft een doorzichtige huls zodat je goed de kleur kan zien. Ook heeft deze een sponsapplicator die schuin is afgesneden.

Swatch:

 

Het pigment is wel erg goed maar helaas trekt het erg snel in je lippen en voelt het erg droog en heel erg plakkerig aan. Je moet er echt wel een lipgloss of een lipbalm erover heen doen want anders is het niet te doen. Erg jammer. Maar hierdoor blijft de kleur wel weer lang zitten.

Omgerekend kost deze liquid lipstick €4,75.



Ik heb hiervan ook weer een sample ontvangen. Dus hoe het uiterlijk werkelijk is weet ik niet.

 

Swatches:

  
Zie je hoe mooi de shimmer is?

Hieronder heb ik de highlighter aangebracht op mijn jukbeen en onder mijn wenkbrauw:


Ik vind deze highlighter erg mooi en heb hem sinds dat ik deze heb al vaak gebruikt. Het is de perfect kleur voor iemand met een lichtere huid zoals ik.

Omgerekend kost deze €13,55 voor 9g.


Wat vinden jullie van deze producten?

 


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails