donderdag 21 juni 2012

OPI Spiderman

OPI heeft weer een nieuwe collectie genaamd Spiderman.
Vandaag swatch ik voor jullie 3 kleurtjes en 1 shatter.





Eerst even swartches op een nagellakwiel:


Swatches:

M34 Into The Night:

  
Into The Night is een paard/blauw kleurtje met shimmer, deze dekt helaas pas na 3 laagjes. Maar dan heb je wel een hele mooie kleur.

M35 Call Me Gwen-ever:

  
Call Me Gwen-ever is een oranje kleurtje zonder shimmer. Deze dekt wel met 2 laagjes.

M38 Number One Nemesis:

  

Number One Nemesis is een apart kleurtje, you hate or you love it. Ik vind het wel erg mooi, vooral ook met de shimmer die erin zit. Deze dekt ook pas met 3 laagjes.


E66 Shatter The Scales:

  

Deze heb ik aangebracht over het oranje kleurtje. Het is een mooie groene kleur met shimmer erin.

Hieronder een foto met een topcoat over mijn wijs en ring vinger.:
  
Dan wordt de kleur mooi donkerder.

De shatter 'kraakt' goed en ook snel.

Ik ben erg tevreden over deze OPI lakjes, ze hebben een fijn breed kwastje en hierdoor lakken ze ook erg fijn. Ook wat zeker een pluspunt is dat ze snel drogen. Wel jammer dat 2 van deze lakjes 3 laagjes nodig hebben.

De OPI lakjes kosten €13,95 p/st. voor 15ML.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails