vrijdag 29 juni 2012

Etos Baked Blush 201

Baked make-up producten worden de laatste tijd steeds populairder, ook Etos komt met een nieuw baked product namelijk een baked blush.
Vandaag swatch ik voor jullie 1 van de 3 nieuwe kleuren .

Baked make-up wordt een aantal uren in de oven gebakken en bestaat uit natuurlijke stoffen. Hierdoor is de kans op huidirritatie heel klein. Deze producten geven bovendien heel makkelijk kleur af en de speciale techniek zorgt ervoor dat glanspigmenten beter tot hun recht komen. Een stralende blos gegarandeerd dus!

   

De blush is verpakt ,zoals we van de etos kennen, met een doorzichtige deksel en een brons kleurige onderkant en sticker.
Door de doorzichtige deksel zie je goed de mooie kleur blush.


Dit is kleur nr. 21. Een erg mooie roze kleur met gouden shimmer erin, very pretty!

  

Swatches:

Swatch op mijn arm:
Hier zie je goed de gouden shimmers.

Swatch op mijn wang:
Je ziet het niet heel goed op de foto maar in het echt zie je het wel heel goed de blush.

Dit vind ik echt een hele mooie blush en ik ga deze zeker vaak gebruiken, de blush heeft goed pigment af en is een mooie kleur.

De blush kost €4,49 en is in 3 kleuren verkrijgbaar bij de Etos.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails