zondag 27 mei 2012

Truly Yours Mei + mini reviews

Vrijdag viel de nieuwe truly yours box op de mat, niet letterlijk natuurlijk;). De nieuwste van de maand mei is dit. Ik had nog geen truly yours box dus was erg benieuwd er naar. 
Benieuwd wat er in de maand mei zit? Lees dan gauw verder?


Ik maakte de doos open en toen zag ik dit; zie bovenstaande foto.
Dat paste duidelijk niet in de doos, er zat ook een grappig kaartje bij.;

Heel leuk gedaan!

De box zelf is een mooie mint groene kleur. Er staat met zwarte letters Truly Yours op.

Er zat ook een kaartje bij met de inhoud:

  

De inhoud:

- Number 4 shampoo en condition
- Gamila Secret Cleansing bar
- Impress press on manicure by broadway
- Montagne Jeunesse gezichtsmaskers
- Lavertu lipstick excellent
- Sample van parfum eve van Jill Sander


Number 4 Mini Darling Shampoo en Condition:
 
   


Deze heb nog niet gebruikt maar ze ruiken wel erg lekker, lijken me fijn om te gebruiken.

Gamila Secret Cleansing Bar:
 

Deze heb ik aan mijn oma gegeven als cadeautje, zij houd erg van zeepjes en lavendel dus dis is een mooi cadeau.

Impress press-on Manicure By broadway:

Plaknagels is een mooie donker rode kleur, deze zijn helaas wel te kort voor mijn nagels, dus kan ze helaas niet gebruiken maar ze zijn erg sterk voelde ik al.

Mantagne Jeunesse Gezichtsmaskers:
  

3 lekkere gezichtsmaskers, erg lekker en handig!.

Lavertu lipstick excellent:
  

  

Dit is een heel leuk product, mijn moeder kende het nog van vroeger, het is ene gele lipstick en deze verkleurt op je lippen, bij mij verkleurde het naar donker roze.

Jill sander sample:
  

Dit luchtje ruikt erg sterk, beetje te sterk voor mij, ik krijg al gauw hoofdpijn van sterke luchtjes, van deze gelukkig net nog niet.

Je kan op de truly yours box een abonnement nemen en dat kost €12,95 incl. verz.k per maand. 
Het abonnement is maandelijks opzegbaar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails