donderdag 23 februari 2012

Review: Fogan Lipproducten

Vele van jullie waren erg benieuwd toen ik de producten liet zien in de aparte artikelen. Vandaag begin ik met een review over de lipgloss en de lipstick.

De lipproducten die ik heb ontvangen:
Lipgloss nr 08 en 14
Lipstick nr. 02 , 01 en 14

De lipgloss:

Het uiterlijk:
Het uiterlijk van de lipgloss ziet er leuk uit maar oogt ook wel goedkoop qua de gouden kleur.
Wat staat er allemaal op?:
De ingrediĆ«nten staan , de shop en hun email adres, waar het voor is, hoelang het houdbaar is, de inhoud (8ml) en waar het gemaakt is (P.R.C oftewel China).

Swatches:


Kale lippen:

Met nr. 08:

Met nr. 14:

Helaas zie je op mijn lippen niet veel kleur , terwijl dat wel was op mijn swatch op mijn arm.
Dat is erg jammer want ze zagen er mooi uit op mijn arm.

Wel brengen ze makkelijk aan d.m.v. een sponsapplicator.

De lipgloss is er in 30 verschillende kleuren verkrijgbaar.

De lipstick:

Het uiterlijk:
Het uiterlijk ziet er heel goedkoop uit, het is natuurlijk ook goedkoop maar het uiterlijk kan dan ook goed/leuk ogen.
Ook hier staat weer hetzelfde op als de lipgloss.

De lipstick is er in 20 verschillende kleuren verkrijgbaar.

Swatches:
02-01-14

Nr. 01:

Nr. 02:


Nr. 14:

De kleur is weer niet heel erg aanwezig op mijn lippen, ook op mijn arm duurde het wel aan aantal vegen voordat ik dat resultaat kreeg.
Ze brengen goed aan behalve nr.14 want daar zit glitter/shimmer in en die zijn heel stroef, toen ik deze aanbracht op mijn lippen leek het wel op een scrub.

Ze ruiken/smaken niet heel erg lekker.

De kleuren zijn wel erg mooi zoals je ze op mijn arm ziet, op mijn lippen wat minder helaas.

De lipgloss en lipstick kosten €0,99 p/st.!




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails