vrijdag 23 december 2011

Notd; Kerst! + tutorial kerstboom

Bij kerst hoort natuurlijk een leuke kerst nail-art. Zelf heb ik deze gister gemaakt. Aan het einde van het artikel laat ik ook met foto's zien hoe je de kerstboom maakt.






Wat heb ik gebruikt?:
- Safari rode nagellak nr. 274
- Konad image plat M12
- Konad groen en witte stempel nagellak
- Konad topcoat
- Groene, witte, bruine , zwart en gele acryl verf.
- Witte en zilveren striper van Lemax
- INM topcoat
- Penseeltje en dotting tool


Tutorial kerstboom:
Stap 1:
Begin altijd eerst met aan basecaot

Stap 2:
Lak je nagels met een basis kleur ik heb hiervoor Safari Nagellak nr. 274 gebruikt.

Stap 3:
Maak de vorm van de kerstboom met een penseeltje en de groen verf.

Stap 4:

Kleur de kerstboom verder in en maak een stammetje en maak de sneeuw, ik heb het allemaal gedaan met verf.

Stap 5:
Maak nu de ster op het topje van de boom, ook gedaan met verf.
Ik heb de witte slinger met een witte striper gemaakt. De zwarte ballen met een dotting tool.

En wat vinden jullie ervan? Hebben jullie al een kerst nail-art?






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails