zaterdag 17 september 2011

Shoplog Trekpleister Catrice

Afgelopen maandag was ik wezen shoppen in Barneveld en natuurlijk ging ik even langs de kruidvat om te kijken of ze al iets van het nieuwe assortiment hadden van Essencen en Catrice, nou helaas er was niks, dus ik dacht nou misschien heeft de trekpleister dan wel iets nieuws van Catrice en inderdaad daar hadden ze het nieuwe assortiment. Dus ik had wat dingetjes gekocht.


Dit heb ik gekocht:



3x Catrice mono oogschaduw voor in mijn z-palette.:
390 Top Of The Cops - 420 Talk Like An Egyptian - 160 I Trust Stardust
Deze 3 ga ik ook weer in mijn z-palette doen. Er komt nog een artikel erover want ik heb nog meer nieuwe catrice kleurtjes erin die jullie nog niet hebben gezien in het eerste artikel erover.

Het enige nagellakje: 550 Marilyn en Me:
Ik heb maar 1 nagellakje gekocht! *blij* de rest vond ik gewoon niet mooi en deze leek mij wel erg mooi. Er komt nog een keer een swatch online.

2 nieuwe kohl potloden:
De laatste tijd draag ik wat een leuk oogpotloodje of een eyeliner om je ooglook nog wat leuker te maken. En deze 2 leken mij wel erg mooi.
De blauwe is nr. 080 Lucy In The Skies.
De groene is nr. 090 Would You Mint?

Fake It mascara:
Hier hebben jullie al een review over gelezen.

Deze viste ik nog uit de €1,- bak net zoals de ene mono oogschaduw.
Deze lipgloss komt uit de colour show lijn. En dit is nr. 070 Light My Fire.

Voor dit alles betaalde ik €18,54


Er komen nog van de meeste dingen een artikel met swatches.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails