zondag 5 juni 2011

Notd- Skin Food BL514

Ik zelf kenden dit merk nagellak nog niet en jullie misschien ook niet? Maar het merk Skin Food nagellak kan je kopen bij BBCreamShop.

Het flesje ziet er leuk uit, simpel met een leuk papieren etiket.
Op het etiket staat het merk en wat informatie, zoals dat het merk sinds 1957 bestaat en dat de nagellak vitamine en keratine bevat.

Swatch:
Ik heb op deze foto's 2 laagjes aangebracht , na 1 laagje dekte deze wel prima maar 2 laagjes vind ik altijd mooier en dan blijft de lak ook beter zitten.

Het nagellakje lakte goed en niet streperig, het kwastje is wel dik waardoor ik zelf makkelijker lak.

Ik vind het een mooi kleurtje het zit tussen blauw en groen in.

Skin Food nagellakjes kan je bestellen via: http://www.bbcreamshop.eu/
En kost daar €4,50 en is in 8 kleuren te verkrijgen.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails