vrijdag 27 mei 2011

Review Gosh zomerlook 2011

In dit artikel review ik voor jullie wat producten uit de GOSH zomerlook van 2011.


Lees verder voor product foto's en swatches.



Matt Duo Eyeshadow - Mono Eyeshadow
Long Lasting Eyeliner - Long Lasting Brow pen

Matt Duo Eyeshadow 006 Purple Sky:


Het vernieuwde uiterlijk van de doosjes zien er goed uit, het doosje gaat makkelijker open en hij is dunner.

Er zit ook een spons applicator in.

De swatches:
Ze zijn niet heel goed gepimenteerd maar wel oké.
De paarse is helemaal matt en de donkere kleur heeft kleine shimmertjes erin dus eigenlijk is het niet een matt duo. Maar in de swatch zie je de shimmertjes haast niet.

Deze duo oogschaduw kost € 8,49

Mono Eyeshadow 004 Metallic Grey

Deze zit netjes verpakt in een doosje zoals je op de bovenste foto's kon zien, dat vind ik zeker een pluspunt, het ziet er gewoon duurder uit.
De kleur is grijs met mooie zilveren shimmertjes erin. heel mooi!

Swatch:


De oogschaduw is vrij zacht waardoor er veel kleur vanaf komt. De kleur is gelukkig net zo mooi als in het doosje.

Aan de kleur van het doosje kan je ook zien welke kleur de oogschaduw is, dit vind ik wel een leuk effect:)
De mono oogschaduwen kosten € 7,49 per stuk.

Long Lasting EyeLiner en Long Lasting Brow pen :

De bovenste in de Long Lasting eyeliner in de kleur 005 Purple.
De onderste is de brow pen in de kleur 001 Dark Brown.

Beide hebben een stiftje als applicator dat ik zelf erg fijn vind werken, zo kan je nauwkeuriger een lijntje maken. 

Swatch:
Beide drogen erg snel wat zeker een pluspunt is!

Helaas is de brow pen veel ste donker voor mij, in het echt is de kleur nog donkerder, en omdat ik blonde wenkbrauwen heb en blond haar heb zal deze niet heel erg goed staan.

Ik moet zeggen beide zijn ook Long Lasting ze zaten nog een paar dagen nog op mijn hand.

De eyeliner kost € 7,99 per stuk en is in 9 kleuren verkrijgbaar.
De brow Pen kost € 7,99 per stuk en is in 4 kleuren verkrijgbaar.





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails