woensdag 20 april 2011

Pupa Volume lipstick Rossetto

Deze nieuwe lipstick van het merk Pupa is al op veel blogs verschenen en ook ik had deze voor een review gehad, maar omdat deze al zo vaak te zien was op blogs heb ik even gewacht tot dat ik het online ging zetten, dus vandaar dat ik het nu pas review.

Het uiterlijk van de lipstick ziet er mooi uit, chique!

Ik heb de lipstick in de kleur Rossetto ontvangen, dit is een donker rood bruin kleurtje, persoonlijk vind ik het geen mooie kleur. Deze kleur zal ik dan ook niet dragen, maar voor jullie heb ik het erom gewaagt en deze toch maar op mijn lippen gedaan.


Swatch:


De kleur was moeilijk vast te leggen maar de kleur lijkt het beste op de swatch op mijn arm.

De lipstick smeert goed maar ruikt/smaakt helaas niet echt lekker, als je de lipstick op het gebracht proef je het ook best wel erg. Je lippen voelen zacht en verzorgd aan als je de lipstick op hebt.
De lipstick zelf heeft ook een handige vorm zodat je deze goed op kan brengen op je lippen.

De kleur blijft wel goed zitten op je lippen, maar hoelang precies weet ik niet want ik had de kleur er na een halve dag er al afgehaald omdat de kleur mij gewoon niet aan staat. Maar in ieder geval bleef de kleur er die halve dag wel goed op zitten.

De lipstick kost €19,50 en is nog in veel andere kleurtjes te verkrijgen.

Klik hier voor de verkooppunten van het merk Pupa.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails