dinsdag 12 april 2011

Nieuwe Catrice Ultimate Nail Lacquer

Zaterdag ging ik weer voor de zoveelste keer naar de kruidvat toe om te kijken of ze dan eindelijk het vernieuwde assortiment hadden van de merken Catrice en Essence, en ja ze waren en er mee bezig, dus ik kon al een paar dingetjes kopen die ze al neer hadden gezet (ze waren erg sloom bezig -.-) Dus in de middag ging ik weer terug en toen waren ze helemaal klaar en het vernieuwde assortiment stond er :)

Ik heb best veel gekocht eigenlijk dus daarom doe ik het niet in 1x keer maar in stappen.
Vandaag laat ik jullie de nieuwe nagellakjes zien van Catrice die ik gekocht hebt.




510 Bye bBye Birdy! - 520 Apropos Apricot - 390 easy peasy lemon squeezy - 540 Am I Blue Or Green? - 530 Up in the air.

510 Bye Bye Birdy! dat is een gele kleur met shimmer.
520 Apropos Apricot is een peachy kleur met shimmer.
390 Easy Peasy Lemon Squeezay is een groenig kleurtje al weer met shimmer.
540 Am I Blue Or Green, zoals de naam al zegt is het blauw of groen? Ik vind het eigenlijk meer blauw, ook weer heeft deze shimmer.
530 Up in the air, dat is een apart blauwig kleurtje , het heeft ook wel iets weg van paars.


380 Forget-me-not - 490 Iron Mermaiden - 400 BLue Cara Ciao - 410 Pool Party At Night - 420 Dirty Berry.

380 Forget-me-not is een erg mooi donker paars kleurtje met zilveren shimmer erin.
490 Iron Mermaiden is een apart kleurtje, het heeft verschillende kleuren shimmer namelijk paars en groen.
400 Blue Cara Ciao is een fel blauw kleurtje.
410 Pool Party At Night is een paars/blauw kleurtje.
420 Dirty Berry is een paars holografisch nagellakje.


430 Purplelized - 360 Raspberry Fields Forever - 480 Miss Piggy Reloaded.

430 Purplelized is een aubergine/paars kleurtje met veel shimmer.
360 Raspberry Fields Forever is een mooi fel roze/rode lak.
480 Miss Piggy Reloaded , zoals de naam al een beetje zegt is het een licht roze kleurtje met gouden shimmer.
Welke willen jullie eerst geswatched zien? Ik heb op dit moment geen nagellak wiel maar als ik die weer binnen heb dan swatch ik ze allemaal op een wiel, maar in de tussen tijd swatch ik ze op mijn nagels die jullie geswatched willen hebben.

De nagellakjes kosten €2,49 p/st.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails