vrijdag 8 april 2011

Magazine Inspiratie #1

Magazine Inspiratie is een nieuwe rubriek op Nail-Gloss, in deze artikelen laat ik mooie /inspirerende plaatjes zien.
Ik hoop dat jullie dit een leuke nieuwe rubriek gaan vinden.

Kijk mee naar deel 1:


Het eerste deel komt uit de Vogue USA.
Lady Gaga met haar opvallende looks altijd.

Mooie rode lipen met neutrale ogen.

Mooie ooglook, niet te heftig maar goed draagbaar.

Deze kent iedereen vast wel, deze is voor MAC, mooie nude lippen.

Deze is niet zo duidelijk maar ze heeft mooie bruine oogschaduw op.

Alweer rode lippen, dit zag je erg vaak in het tijdschrift.

Nude lippen met mooie opvallende ogen.

Deze kleur van de lippen is erg mooi, en ze zijn erg goed ingekleurd.

Essie ♥

Alweer rode lipstick in combinatie met rode nagellak.

Beetje raar oog (rechtse), maar ze heeft mooie paarse oogschaduw op. Deze was voor het merk CoverGirl.

En ja hoor je raad het al, al weer rode lippen.

Ook weer mooie paarse oogschaduw met nude lippen.

Deze heeft niet echt bijzondere make-up maar het totaal plaatje vind ik erg mooi, erg vrolijk met al die kleurtjes.

Oei wat moet ik hier over zeggen.... ik zou het zelf nooit dragen maar andere misschien wel.

Hihi Clinique Chubby Sticks


Ik zelf wil later iets met visagie doen, dus ik zit altijd wel in tijdschriften te kijken hoe iemand is opgemaakt, daarom vond ik dat ook leuk om jullie te delen, ik hoop dat jullie het ook leuk vinden.

Bestel het tijdschrift Vogue USA nu online bij MagVilla.nl



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails