vrijdag 25 maart 2011

What's coming my way

Ik heb laatst 2 dingen besteld via ebay, en in dit artikel laat ik ze zien.

Bij deze verkoper , klik
Aller eerst een portemonnee van Anna Sui (niet echt), en in totaal betaalde ik hier voor €8,71.
Een tijd geleden wilden ik er al een portemonnee bestellen hier maar toen had ik nog geen paypal en had ik nog nooir besteld via ebay, maar nu vond ik het wel tijd dat ik er 1 bestelde :)

En dan als laatste het 120 oogschaduw palette:

Bij deze verkoper , klik

Incl. verz.k betaalde ik hier voor € 11,82, deze wilde ik al een tijdje, en op ebay was deze gewoon een stuk goedkoper dan hier in NL.
Dit palette ga ik waarschijnlijk gebruiken op de camping , omdat ik hier al zo veel palette heb, en op de camping nog geen 1.

Ik heb super benieuwd naar beide artikelen, ik hoop dat ze snel aan komen.

Als ze binnen zijn laat ik het natuurlijk zien aan jullie.! ♥


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails