dinsdag 29 maart 2011

Aqmore nagellak op waterbasis

Zelf had ik daar nog nooit van gehoord, nagellak op waterbasis. Maar voor mij  zelf leek dat wel een goede uitvinding tot dat ik ze mocht testen.

Nagellak op water basis is dus gebaseerd op water i.p.v. een andere schadelijke stof. Het is gemaakt van 50% water en de rest van natuurlijke producten.

Hieronder zie je een filmpje:


Het filmpje is een beetje klein maar ik hoop dat het goed te zien is.

Op het filmpje zie je dus hoe schadelijk nagellak eigenlijk is.

Maar nu de nagellakjes:
Deze komen van de webshop: http://www.youniquenails.com/
Het uiterlijk van de flesjes zien er goed uit, leuk zelfs!


Catherine P033
Lavender

Topcoat Super Star Blue

De swatches:
Dit zijn 2 laagjes.

De nagellakjes lakken wat vreemd, best streperig en  ruiken ook niet goed. Ze ruiken veel viezer dan normale nagellak en dat ruikt ook al vies.

Zoals ik al schreef ze lakken niet goed, je kan echt merken dat ze op waterbasis zijn want het is erg vloeibaar.

Voor mij vind ik dit niks, ik blijf maar gewoon bij de 'normale' nagellak.

De nagellakjes kosten €7,72


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails