maandag 28 februari 2011

Zweetprobleempjes 1-2 dry pads

Ik heb 3 pakjes met 1-2 dry okselpads gekregen om te testen voor jullie. Van de webshop: http://www.zweetprobleempjes.nl/

Deze 3 soorten heb ik:

Maat L, voor lichtere kleding
Maat M voor donkere kleding
Maat M.
Dit is mijn ervaring er mee:
Ik had een oranje/zalm achtig shirtje aan getrokken en als je zweet ziet, zie je het daar goed in. Ik heb de L witte pads gebruikt (het blauwe pakje) die is voor lichte kleding. Ik heb keurig de stappen gevolgd, eerst het papier verwijderen van het korte gedeelte en laat het langere gedeelte zitten, plak dit kortere gedeelte in de mouw, verwijder nu het papier van het langere gedeelte, plak dit deel in het stuk onder de mouw, druk beide gedeeltes goed aan.
Dat heb ik dus allemaal gedaan, toen ging ik mijn shirt aan doen, ik hoorde de pad al kraken en toen ik mijn shirt aan had voelde ik de pad kietelen en je voelde het echt zitten, als je je arm beweegde hoorde je het ook kraken, dus eigenlijk als je het in hebt, mag je je arm niet bewegen hihi ;)
Je moet je shirt voorzichtig aan trekken want anders gaat de pad raar zitten.
Heeft de pad mij geholpen voor geen zweetplekjes?
Ja absoluut , ik had geen zweetplekjes:)
Zo zag de pad eruit in mijn shirt, ( mijn shirt was een beetje doorschijnend)

Toen ik mijn shirt uit deed in de avond was dit het resultaat:

Er staat ook bij dat het voor eenmalig gebruik is omdat de pad al het zweet opvangt


Toen ik mijn shirt uit had voelde ik de pad nog zitten, iets wat niet lekker is...

De pads zitten is een soort maandverband zakje:

Zo zien de pads eruit die ik heb gebruikt:


Maat M:


Maat M voor donkere kleding:


Deze pads zijn voor €3,99 te verkrijgen bij: http://www.zweetprobleempjes.nl/

Voordelen:
- Geen zweetplekjes
- Niet duur

Nadelen:
- Zit niet lekker , Je moet er even aan wennen voor ie lekker gaat zitten

- Je hoort het kraken (erg beschamend in het bij zijn van andere mensen )


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails