vrijdag 25 februari 2011

Zeepstudio

Vandaag laat ik jullie leuke artikelen met zeepjes zien.
Deze producten komen van de webshop http://www.zeepstudio.nl/


Aller eerst het zeepgebakje:

Foto van Zeepstudio


De omschrijving die er bij staat:
Dit kleine gebak is gedecoreerd met een fraaie roos en heeft de geur Eternity.

Het gebakje ruikt erg lekker en ziet er super uit! Zonde om te gebruiken, maar wel super leuk om neer te zetten als decoratie!
Dit super cute gebakje kost €3,50

Dan als tweede een ketting in een potje.
Super leuk om kado te geven, zo dat de persoon zelf de ketting kan maken.
Ik heb de ketting nog niet gemaakt, maar dat ga ik zeker wel doen, zodra ik die heb gemaakt zal ik het aan jullie laten zien!


Foto van Zeepstudio

Het zin in een heel leuk potje!.

Dit staat er al beschrijving bij:
Verkrijgbaar in roze, rood of paars.
Zeepjes zijn wit.

Dit potje met ketting er in kost €6,50

Dan als laatste een zeepketting.

Deze kon ik niet vinden in de webshop. Maar deze komt nog wel in de webshop.
Deze zeepketting bevat een groot hart en een bloemetje

De zeepketting ruikt naar lavendel, waar ik persoonlijk niet echt van houd. Maar iedereen houd van iets anders.

De zeepketting is erg leuk om in het toilet te hangen, en daar hangt hij nu ook :)

Deze zeepketting kost: €10,-


De spulletjes zaten erg goed verpakt, allemaal in bubbeltjes.

De verzendkosten zijn als het door de brievenbus past €2,95 en pakketjes tot 10 kilo €6,95




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails