vrijdag 4 februari 2011

Review- PUPA Very Vintage

Vandaag een review van 3 producten uit de PUPA Very Vintage serie, die vanaf eind januari 2011 te verkrijgen is.

Toen ik het persbericht zag vond ik het zo leuk met al dat roze! Mijn lievelingskleur is namelijk ook roze ♥ :)

Deze producten heb ik gekregen:

 
Very Vintage Luminys Satin en Shine
Silky and Pearly Baked Eyeshadow Duo
 
Ik heb deze in nr. 01 Grace Pink/Silver.


De kleurtjes zien er erg mooi uit en passen mooi bij elkaar.


De swatches:

De swatches heb ik aangebracht met de bij behorende applicator.

De roze heeft een heel goed pigment en is ook heel erg mooi!
De zilveren is heel glitterachtig, bij deze moet je echt oppassen voor veel fall out.... dat is wel jammer.

De duo oogschaduw vind ik er heel erg mooi uit zien.

De oogschaduw kost €17,50.

Ik heb er ook nog een ooglook meegemaakt:


De roze om mijn bewegend ooglid en ik heb de silvere gebruikt als eyeliner, en zoals je ziet zitten er overal glittertjes...

Very Vintage Lasting Color
Glossy Nail Polish
Ik heb nr. 208 Pink Kiss


Het is een hele lichte nude kleur met shimmer erin.

Hier zie je een beetje de shimmer.

Swatch op het nagellakwiel:



En swatch op mijn nagels:


De kleur is voor een licht nude kleurtje goed dekkend, hij dekt namelijk al in 2 laagjes.

De droogtijd is niet zo heel goed, het lakje droogt na 2 laagjes niet echt snel helaas.

De nagellakjes van deze serie kosten €5,99


Very Vintage Sheer Lipstick
Brilliant Gloss Effect Lipstick

Ik heb deze in 01 Cosmopolitan Fuchsia


De huls is heel erg mooi roze met glittertjes (nog veel mooier in het echt dan op de foto) en met zilvere details.


De lipstick open, de kleur is echt veel meer roze dan dat ie op de foto is.



De swatch: (zo roze is die in het echt ook)

De lipstick is heel erg creamy, en brengt perfect aan. Het glijdt gewoon over je lippen heen. Het heeft wel iets weg van een lipbalm. Het verzorgt mijn lippen ook.
De geur van de lipstick ruikt gewoon naar lipstick, zit geen raar geurtje aan o.i.d.

Hieronder een foto van mijn 'naakte lippen' en een foto met de lipstick



De lipstick vind ik heel erg mooi, en ga deze ook zeker vaak dragen!

De lipstick kost €17,95

Liefs,



Dit artikel bevat producten, wat ik heb gekregen voor een review, dit heeft natuurlijk geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails