dinsdag 13 april 2010

Enchantra bestelling binnen

Ik heb mijn bestelling van enchantra binnen gehad.
Kijk mee naar mijn bestelling:

Alles bij elkaar. ^^


Nageldroger, echt super leuk met een eend xD
Werkt ook wel goed.

Deze lipgloss kreeg ik erbij voor een review het is een lipgloss ook van niju konad.Het is de Glitter lip gloss met vitamine E en het is in de smaak watermeloen. Hij ruikt heel erg lekker inderdaad naar watermeloen.


Dit is de swatch het is een doorzichtige gloss met glittertjes erin die niet plakt.
Erg mooi!!


Verder had ik nog een konad imageplate besteld in M78, heel erg mooie figuurtjes zitter erin.
En ik kreeg ook nog een konad tattoo erbij.


Seche vite topcoat en konad nail art pen (die kreeg ik er ook bij om te reviewen.


De pen heeft 2 mogelijkheden er zit een Pen type en een brush type. Ik heb hem in de kleur roze. Het is heel erg handig met de pen kan je veel dingen tekenen zoals hartjes en stipjes en met de brush kan je lijnen trekken.
Ben erg blij met mijn spulletjes!!
Liefs,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails