zaterdag 20 februari 2010

Haul

Vandaag wezen shoppen:)
Ben langs de kruidvat geweest en de trekpleister dit heb ik gekocht:
- Essence go snow lipbalm 01 snow bunny
- Essence go snow cream to powder blush 01 snow bunny (had ik al maar nog 1 voor mijn stash op de camping)
- Gosh oogschaduw 283
- Catrice nude sensation oogschaduw 01 nude cream
- Maybelline expert eyes jade green
- Catrice lipsedigner 020 soft fuchsia



Maybelline oogpotlood erg mooi en dit is 1 streepje, ook is het oogpotlood goed zacht maar niet te zacht;)
Niks op mijn lippen

Essence go snow lipbalm. Erg fijn voelt het op je lippen en iets wat dik spul maar het plakt niet heel erg en speciaal voor droge lippen dus ideaal voor dit weer!
Catrice lipdesigner. Erg mooie kleur niet te donker en het kwastje die er bij zit smeert het goed uit en het kwastje is zacht.



De swatches van de oogschaduw's
Die van Gosh is erg mooi een goede gele kleur.
Die van Catrice die wilde ik gewoon kopen omdat ik ze dan alle 4 heb ;)
Maar het is een mooie nude kleur!
Liefs,

8 opmerkingen:

- Geen CAPSLOCK of BrEeZaH taal.
- Opbouwende kritiek is altijd welkom maar houd het aardig.
- Niet spammen a.u.b, je kan je link naar je blog/site invullen in het bijbehorende vakje.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails