donderdag 26 juni 2014

Swatches | 3x Cien nagellak (lidl)

Een tijdje geleden kreeg ik van mijn moeder 3 nagellakjes van het merk Cien die ze bij de Lidl heeft gekocht.
Vandaag swatch ik ze voor jullie.


Ik kreeg 3 kleuren; 24 Perfect Pink, 25 Trendy Taupe, 26 Laguna Bay.
Leuk dat ze nummers en namen hebben!

Helaas had ik wat minder geluk met de roze, deze had namelijk geen haartjes een het stokje, dus heb deze eruit gehaald en een nieuw kwastje erin gedaan alleen lakt deze niet echt goed.


24 Perfect Pink:

Deze dekt met 2 laagjes, maar je ziet de oneffenheden erin want het lakte totaal niet lekker, ook een beetje dik was deze lak.

25 Trendy Taupe:

Dit is een erg mooi kleurtje, bevat ook shimmers. 
Deze dekt in 3 laagjes.

26 Laguna Bay:

Een prachtig mint kleurtje want dekt in 3 laagjes maar op de foto's ziet het er niet zo mooi uit eigenlijk, had nog wel een laagje over heen gemogen.

Het zijn leuke kleurtjes maar de dekking is helaas niet zo goed.

Ik weet niet wat ze kosten omdat ik ze gekregen heb, ik weet ook niet of ze nog verkrijgbaar zijn?


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails