vrijdag 2 mei 2014

Sopglog | Primark, Claire's, op=op voordeel shop

Ik ben laatst naar de Primark in Almere geweest en heb daar wat dingetjes gekocht maar we gingen ook nog verder de stad in.
Kijk je mee naar wat ik gekocht hebt?

Wat een grote winkel stad is Almere zeg, zo veel leuke winkeltjes!
Dit heb ik gekocht bij de Primark:
- Roze slaap shirt €5,90
- 2 basic shirtjes met lange mouw, grijs en zwart €4,- p/st.
- Reinigings doekjes pak van 2 €1,50
- Nagellak €1,50
- Portemonnee €5,-
- Sokken 5 paar €3,50
- 2 zonnebrillen €3,50 en €2,50
- Oogschaduw palette €3,-

Dit kocht ik bij de op=op voordeelshop:
- 2x W7 nagellak, 2 voor €5,-
- W7 10 out of 10 oogschaduw €4,98
Helaas hadden ze niet bij de op=op voordeelshop het W7 In The Buff palette....

Dit kocht ik bij de Claire's:
- 2x Splatter Effect Nagellak €3,99 p/st.

Ik kocht ook nog 1 Sally Hansen nagellakje bij de Action voor €0,99

Hebben jullie laatst nog wat leuks gekocht?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails