zaterdag 5 april 2014

Swatches | 2B Nagellak + striper

Vandaag swatch ik 2 2B nagellakjes en een striper van 2B. Het nagellakjes van Park Avenue komt later.



 2B Pastel Green Tea Lover:


Dit groene kleurtje is in het echt minder fel en er zit een lichte shimmer in.
Deze dekt met 2 laagjes.

 Striper 15 Sky Blue:

 Ik heb met de striper wat dingetjes getekend maar het kwastje is best kort dus ging niet zo goed. Een langer kwastje vind ik persoonlijk fijner.
De blauwe kleur vind ik wel erg leuk en deze dekt ook goed.

2B My Favorite Brownies:


Dit vind ik echt een herfst kleurtje, bruin metallic.
Deze dekt in 2 laagjes.
Prijzen:
  • 2B nagellak €2,99 p/st.
  • 2B nailart striper €3,95
2B is te koop in België bij o.a. Kruidvat en DI.
In Nederland kan je terecht op de webshop; www.makeuptouch.eu

Blijf op de hoogte van het laatste 2B nieuws, like ze op facebook! www.facebook.com/2bcosmetics  
 
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails