vrijdag 23 november 2012

Kobalt blauwe tas @ Season Bags

Wij (als vrouwen) houden van tassen en kunnen er niet genoeg van krijgen.
Iederen vrouw heeft vast wel meer dan 5 tassen in bezit en veel vrouwen vast wel meer (zoals ik ;)) maar dat terzijde.

Er bestaan natuurlijk vele soorten tassen en je hebt tig modellen en materialen zoals suède tassen.

Vandaag laat ik jullie een mooie suède tas zien van de webshop Season Bags.

Seasong Bags verkoopt voornamelijk leren en suede tassen van Italiaanse afkomst. Dus Italiaanse tassen
De achterkant:
 
Het is een mooie kobalt blauwe kleur met zwart kunstleder.
 
 
Aan de binnenkant heeft het nog een ritsje.
 
Het is een mooie tas, deze ga ik ook zeker gebruiken alleen ik vind het hengsel erg kort maar dat maakt op zich niet veel uit. Het is natuurlijk ook een vrij lange tas dus als het hensel langer was zou de tas ook weer erg laag hangen.
Als ik ga winkelen vind ik het altijd handig om een kleine tas bij me te hebben die ik om mijn schouder kan doen want om zo'n grote tas mee te slepen en die je in je hand moet houden vind ik onhandig tijdens het winkelen dus deze komt van pas!

De tas is er ook nog in meerdere kleuren; o.a.:


Season Bags verkoopt tassen online tegen een laag prijsje.
 
Wat vinden jullie?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails