zondag 25 november 2012

Catrice SpectaculART Chrome oogschaduw

Jullie zagen deze mooie oogschaduwen al voorbij komen in mijn shoplog en vandaag swatch ik ze voor jullie.
 
Ik heb het over de Pure Chrome oogschaduwen en Catrice uit de SpectaculART collectie.
 

Ik heb er 3 gekocht van deze oogschaduwen maar misschien dat ik ook nog de andere kleur ga kopen, want ze bevallen met heel goed.
01 So Precious, 03 Treasure It en 04 Artfully Lustrous
 
Het uiterlijk is heel mooi, er zit een leuk patroontje in en een 'hobbeltje'. Lijkt wel een hoefijzer.
 

 
Swatches:
 
Het pigment is goed, als je ze nat aanbrengt is het nog beter want bovenstaande swatches zijn droog aangebracht en zonder basis.
 
Ooglook:
 
De ooglook ziet er niet zo mooi uit op de foto zie ik nu maar ik heb de lichste kleur in mijn binnenste ooghoek aangebracht en de goud/groene op mijn ooglid en de grijze in mijn crease.
 
Sinds ik deze oogschaduwen heb, heb ik ze al heel vaak gebruikt in combinatie voor een ooglook.
 
De kosten € 3,99 p/st. en zijn verkrijgbaar in 4 kleuren.
 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails