donderdag 12 april 2012

Catrice FeMale - Eye Aquarelle Duo Chalks

Een tijdje geleden had ik al 1 van de 3 duo chalks geswatched voor jullie (klik.) Toen de FeMale collectie in Nederland kwam heb ik de andere 2 kleuren gekocht.
Vandaag swatch ik deze voor jullie.


Dit zijn:
01 Love Me Gender en 03 Boys Are Back.

  
Het uiterlijk vind ik zo leuk in die kubussen;)

Swatches 01 Love Me Gender:

De 1e swatches zijn droog aangebracht en de 2e zijn nat aangebracht.
Zoals je ziet is er niet heel veel meer pigment als je het nat aanbrengt.
Droog is het al heel goed gepigmenteerd.

Swatches 03 Boys Are Back:

Ook weer de 1e swatches zijn droog aangebracht en de 2e zijn nat aangebracht. Bij de zwarte zie je wel degelijk verschil tussen droog en nat. Bij de andere kleur zie je een beetje verschil.
Droog zijn ze al goed gepigmenteerd maar nat net iets beter.

De Catrice Eye Aquarelle Duo Chalks kosten €2,99 en horen bij de FeMale collectie dus op=op!.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails