zondag 18 maart 2012

Catrice: FeMALE Lipbalm en duo Chalks

Jullie zagen deze 2 producten al voorbij komen bij mijn Duitsland shoplog, in dit artikel review en swatch ik beide producten.

Het uiterlijk van beide producten vind ik er erg leuk uit zien!

Lipbalm Tubes 01 A Women's World:
De tube zelf vind ik erg leuk, lijkt net een verftube.

Ik heb gekozen voor een oranje kleur, op de tube leek het meer roze.

Swatch:
Op mijn arm zie je nu duidelijk de oranje kleur.

Opzich heeft de lipbalm best een lekkere geur, wel plakt deze erg wat ik bij een lipbalm niet heel erg lekker vind. Op mijn lippen geeft deze gloss weinig/haast geen kleur af. 
Wel verzorgd de lipbalm goed mijn lippen, wat een lipbalm ook moet doen trouwens!
Deze lipbalm blijft goed zitten maar na een paar uurtjes voel je niks meer ervan. Maar als het eraf is voelen mijn lippen wel lekker zacht aan.
Er zit 10ML. in.

Ik betaalde voor deze lipbalm €3,45
In Nederland kost deze €3,49.

Catrice FeMALE Eye Aquarelle Duo Chalks 02 Tomboy:

Zoals je ziet lijken ze erg op de shimmer cubes van the body shop, erg leuk!

  

Swatches:

  
Wauw wat een pigment hé! Echt super goed ziet het eruit. Ik ben echt verrast!.

Ooglook:

  
Ik heb er ook een ooglook meegemaakt, in het echt zag het er wel wat mooier uit.

Ik ben erg tevreden over deze eye aquarelle duo chalks, als ze hier in Nederland te koop zijn, ga ik de andere kleuren ook kopen.

Elke is 3,5 g.
Ze kosten €2,95 p/st.
In Nederland kosten ze €2,99 p/st.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails