vrijdag 9 september 2011

Review- Dr. Organic Pomegranate Body Butter

Laatst zagen jullie al het artikel online staan van de Dr. Organic Pomegranate lipbalm. Ook ontving ik van deze geur lijn de body butter.



De Body Butter zit in een vrij grote pot. Die aan de zijkanten doorzichtig is.  In de pot zit trouwens 200ML.
Aan het uiterlijk van het etiket kan je al zien dat deze uit de Pomegranate geur lijn komt. De Body Butter blijft 12maanden houdbaar.


Het is een witte crème kleurige substantie , de crème is lekker stevig. De geur is zoetig en wel erg overheersend, op zich wel lekker maar je moet er van houden.
Als je de crème opbrengt merk je al goed dat deze goed uit smeerbaar is.
De crème trekt vrij snel in en gelukkig laat de crème geen vettig laagje achter. Als de crème ingetrokken is voel je al meteen dan je huid daardoor zachter aanvoelt.

De crème vind ik vooral lekker voor op mijn handen, vooral nu het weer wat minder wordt.

Deze body butter kan je kopen bij de online webshop van Dr. Organic. Daar kost deze body butter omgerekend € 9,35

Voordelen:
- Trekt snel in, dus geen vettig laagje.
- Lekkere geur.
- Maakt mijn huid zacht.

Nadelen:
- Wel prijzig
- Online verkrijgbaar *


* Ik weet niet of dit merk ergens in NL te koop is maar bij het vorige artikel zeiden er een paar dat het ook bij de Tuinen te koop is, maar dat weet ik zelf niet want kom daar nooit;) 




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails