donderdag 1 september 2011

Review- Dr. Organic Pomegranate LipBalm

Een hele tijd geleden ontving ik van Dr. Organic  een pakket met wat verschillende producten erin.
Er zat ook een lipbalm in uit de Pomegranate geur lijn. En ik ben gek op lipbalms, ik smeer wel 10x op een dag mijn lippen in met een lipbalm. Dus deze lipbalm heb ik als eerste getest.









Wat mij als eerste opviel toen ik de lipbalm uit de verpakking haalde was dat ik automatisch aan de onderkant zat om de lipbalm om hoog te draaien.  Maar dat zat het niet, het draai gedeelte zit aan de bovenkant.


Als je aan de lipbalm zelf ruikt, ruikt deze wel lekker maar als je de lipbalm op je lippen smeert proef je niks meer van die geur, dan smaakt het een beetje chemisch...

Ik merkte wel al gelijk toen ik smeerde dat dit wat stroef ging, de lipbalm is niet vettig dus het aanbrengen gaat helaas was stroef. Ik houd zelf meer van vettige lipbalsems.


Toen ik een tijdje de lipbalm op had merkte ik wel dat mijn lippen wat zachter aan voelden. 
Dat vind ik wel het belangrijkste dat een lipbalm je lippen lekker zacht maken. En ja deze voldoet daar aan. Gelukkig.

Deze lipbalm is te verkrijgen via de online Shop van Dr. Organic.

Deze lipbalm kost omgerekend € 3,67 wat ik een prima prijs vind voor een lipbalm.

Voordelen:
- Maakt lippen zacht
- Leuk uiterlijk

Nadelen:
- Brengt stroef aan
- Smaakt niet heel lekker
- Alleen online verkrijgbaar




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails