zondag 7 augustus 2011

Fake MAC deel 1

Al na 10 dagen kreeg ik mijn eerste dingen binnen die ik op ebay had besteld.
In dit artikel swatch ik 2 van de Fake MAC producten, namelijk een hello kitty lipgloss en een blush.


Hello Kitty lipgloss 11:
Het uiterlijk van de lipgloss vind ik er ook erg leuk uit zien.
Voor deze lipgloss betaalde ik € 3,50

Venomous Villains Blush 03:
Het uiterlijk van de blush ziet er mooi uit en dat sprak me ook wel aan om het daarvoor te bestellen.

Hier aan zie je echt dat het fake is.

Voor deze blush betaalde ik € 3,48.

De swatches:
Onder aan de lipgloss en bovenaan de blush.
De lipgloss ruikt erg lekker naar iets van zoete fruit ofzo.

Beide kleuren vind ik erg mooi, de blush is niet zo opvallend dus makkelijk voor overdag!.

En ook al zijn deze producten Fake, mij boeit dat eigenlijk niks, het zijn fijne producten en ik ben er tevreden over;)

Benieuwd waar ik het gekocht heb? Lees dan dit artikel *klik*




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails