vrijdag 20 mei 2011

Demake-up Reinigings Doekjes

Jullie zagen al eerder een review over de demake-up Duo+ wattenschijfjes, hebben jullie deze niet gezien/gelezen? Klik dan hier voor het artikel.

Vandaag review ik voor jullie 2 de nieuwe reinigings Doekjes.


Lees verder voor het review.

Aller eerst Katoen Fris:
Het uiterlijk ziet er mooi uit , ziet er ook fris uit door de kleuren blauw en wit.
De verpakking is goed af te sluiten zodat je doekjes niet oud of uitgedroogd worden.
Deze zijn voor de droge of gevoelige huid.


Mijn mening over de reinigings doekjes:
Ik vind deze variant niet heel lekker ruiken op zich ruikt deze wel fris maar ik ruik er ook iets anders bij wat ik zelf persoonlijk niet lekker vind.
De doekjes voelen zacht aan en pluizen niet.
Ze voelen fris aan op de huid als je bezig ben om je make-up eraf te halen. De doekjes halen je make-up er goed en ik hoefde niet te boenen.
Als ik klaar was met mijn make-up en mijn huid schoon is , voelde mijn huid niet plakkerig of trekkerig aan. Dat is ook natuurlijk altijd wel fijn!

Deze doekjes kan je ook gebruiken voor in de ochtend om je gezicht op te frissen.

Deze vernieuwde Milk & cotton reinigingsdoekjes ogen en gezicht kosten € 3.79

Dan katoen zacht:

Dit uiterlijk ziet er ook weer goed uit, alleen deze is met roze gecombineerd.
Deze is ook voor de droge of gevoelige huid.


Mijn mening:
Deze doekjes hebben niet echt een sterke geur maar je ruikt licht iets, de geur bevalt me wel.
Deze doekjes voelen ook weer zacht aan, ook op de huid voelt het zacht aan.
Ze halen je make-up er goed af ook de laatste restjes.
Het geeft een verfrissend gevoel op je huid.
Als je make-up eraf is voel ik een klein beetje dat mijn huid plakkerig/vettig aan voelt.

Deze vernieuwde Fresh & tonic reinigingsdoekjes met tonic kosten € 3.79






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails