vrijdag 29 april 2011

DeMakeUp Duo+ wattenschijfjes

Vandaag het eerste artikel over de DeMakeUp producten. In dit artikel bespreek ik de Duo+ wattenschijfjes.

Ik heb samen met mijn moeder de producten getest, de kleine wattenschijfjes van Duo+ geeft  mijn moeder getest en de grote wattenschijfjes van Duo+ heb ik getest.

Aller eerst de kleine wattenschijfjes:



Zoals de naam al zegt 'duo+' heeft het watje 2 kanten:

1 kant met een katoenen draad, dit zorgt ervoor dat de make-up er beter af gaat en verwijdert onzuiverheden.

Het voelt wel wat grof aan, deze kant kan je beter als eerste gebruiken, en daarna de andere kant, want die kant is zachter.


Eindoordeel:
De watjes halen de make-up er goed af en pluizen niet. De ene kant van het watje voelt zacht aan. En de andere kant wat groffer. De watjes pluizen niet en zijn stevig en dikker dan eigenmerk watjes.

De prijs van de kleine Duo+ wattenschijfjes is € 2,99 *

Ik zelf heb de grote Duo+ wattenschijfjes uit getest.



Ook deze heeft weer 2 kanten. Een groffere kant met een katoenen draad en een zachtere kant.



Mijn mening:

Ik zelf gebruik altijd de grote watjes voor om mijn nagellak er af te halen, daar zijn deze met de groffere kant perfect voor, want de groffere kant is stevig en pluist niet.
De groffere kant haalt je nagellak er goed af, en als het er bijna van af is maar er zit nog wat nagellak bijv. om de nagel geen dan gebruik ik de zachtere kant om er nog een keer over heen te gaan.

De nagellak op de groffere kant die komt in de het draad terecht , wat ik zelf een leuk effect vind hihi ;)

De grote duo+ wattenschijfjes kosten € 2,39*


* De prijzen bepaald elke winkel zelf, dit zijn de richtprijzen , dus het kan zijn dat ze afwijken.





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails