maandag 14 augustus 2023

Boek recensie: Heartbones - Colleen Hoover

Ik wil heel graag alle boeken lezen van Colleen Hoover en Heartbones kwam laatst binnen en die besloot ik eerst te gaan lezen.

Synopsis:
Na de dood van haar moeder heeft de achttienjarige Beyah geen andere keuze dan tijdelijk bij haar vader in te trekken. De vader die ze nauwelijks kent en die op een schiereiland voor de kust van Texas blijkt te wonen. Beyahs leven bestond uit armoede en verwaarlozing, maar nu komt ze in een wereld van de rich and famous terecht. Een wereld die zo anders is dan de hare. Maar als ze Samson ontmoet, blijkt dat geld een van de weinige dingen is die ze niet gemeen hebben. Is hun liefde meer dan een vakantieliefde?




Dit verhaal gaat over Beyah, Ze heeft een erg moeilijke jeugd en als haar moeder overlijd heeft ze geen andere keus dan bij haar vader gaan wonen. Haar vader weet niets over de moeilijke jeugd die Beyah heeft. ze ontmoet haar half zusje en haar vriend maar oom Samson. Ze is meteen geïntrigeerd door hem maar beide gaan ze in Augustus weg dus besluiten ze om er niet dieper in op te gaan maar of ze dit gaat lukken?

De personages Beyah en Samson zijn heel erg goed. Samson blijft mysterieus maar Beyah kom je veel te weten over naarmate het boek vordert. Vooral wat ze allemaal heeft meegemaakt en wat haat gevormd heeft.
Colleen heeft de emoties zo goed laten overkomen van de personages en je leeft extreem met ze mee.
Het verhaal vond ik totaal niet voorspelbaar, erg gebeurde dingen die ik niet zag aankomen en dit is precies waarom ik houd van de boeken van Colleen Hoover. 

Door het verhaal heen kom je er steeds meer achter dat Samson steeds meer geheimen heeft en je wilt ontdekken wie hij is.

De schrijfstijl is heerlijk, leest lekker vlot. Colleen is gewoon 1 van mijn favoriete schrijfsters. Leest altijd zo fijn en snel.

Heartbones is voor mij 1 van de beste boeken van Colleen, er zit spanning in, drama, emotie, verliefdheid. Je wilt het boek gewoon verslinden en zo snel mogelijk alles te weten komen


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails