dinsdag 7 december 2021

MAC oogschaduw palette Art Library: Nude Model

 Ik had laatst met Black Friday voor het eerst bij MAC zelf besteld omdat daar 40% korting was en bij andere 30%. Ik bestelde o.a dit mooie nude palette. Kijken jullie mee naar de swatches?

Het palette bevat 12 verschillende kleuren. Een mix van matte en shimmer kleuren.


Mooi hé? een mooi nude palette is echt een must voor in je stash. Mijn stash is vrij groot haha maar toch kon in dit palette niet weerstaan, ik houd echt van mooie oogschduw (en highlight) palette. 


Swatches:
De eerste 6 kleuren; 4 shimmers en 2 matte. De shimmer kleuren zijn voor mijn gevoel beter gepigmenteerd (wel een goede basis gebruiken anders goed opletten voor fallout). De 2 matte kan je wel goed opbouwen in meerdere laagjes of het subtiel houden met 1 laagje.


De andere 6 kleuren; bij dit rijtje zit maar 1 shimmer kleur, wel een hele mooie. En 5 matte tinten. Deze matte zijn beter gepigmenteerd maar ook weer goed op te bouwen mocht je dat willen.


Conclusie: Het is een erg mooi palette met mooie draagbare kleuren tot kleuren waarmee je smokey eyes kan maken. Een combinatie van matte en shimmer kleuren. Voor ieder wat wils in 1 palette.
De pigmentatie is goed, bij sommige matte kleuren kan het beter maar met meerdere laagjes goed op te bouwen naar hoe jij het wilt.

Klik hier om naar het palette te gaan op de MAC webshop. Het palette kost €46,- maar ik kocht deze met black friday korting met 40%.

Wat vinden jullie van dit palette? Of heb je deze wellicht al in je stash?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails