zondag 23 april 2017

Semilac | Ombre gelpolish

I'm BACK!! Ja je leest het goed, ik ga weer bloggen. Na een lange tijd niks meer geplaatst te hebben ga ik weer bloggen. Het is prive nu wat rustiger dus ik hoop dat ik nu regelmatig weer wat kan gaan plaatsen. Niet meer dagelijks zoals vroeger maar wel regelmatig.

De afgelopen maanden ben ik druk bezig geweest met onze winkel, (je weet het nog wel toch? Ik heb samen met mijn moeder een winkel met nagelproducten) we hebben namelijk een nieuw merk erbij. Dit was even hectisch, er moet veel geregeld en besproken worden maar nu loopt alles super:).

Vandaag laat ik jullie een ombre zien met gelpolish van ons nieuwe merk Semilac.
Hoe heb ik het gedaan;
Lak de 2 kleuren op de helft van de nagel, zorg dat ze elkaar niet raken (ong 1/2mm ertussen). Veeg het kwastje van 1 van de lakjes goed af zodat er haast geen lak op zit. Ga dan met het kwastje over het midden een paar keer heen zodat de 2 kleuren mengen. Als je tevreden bent hard je het uit en herhaal je de stappen.


Het mooiste is om dit te doen met pastel tinten, ook zijn deze tinten helemaal in deze lente/zomer.


Hoe vinden jullie dit? Hot or Not?
 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails