woensdag 14 december 2016

Swatches: 2B A Touch Of Gold nagellak

Ik heb laatst weer een leuk pakketje ontvangen van het merk 2B, hierin zaten hele mooie nagellakken voor de feestdagen. Vandaag laat ik jullie er 3 zien van de 12.
Kijken jullie mee naar de swatches?


De flesjes zijn klein en vierkant en bevatten 9ml inhoud. Het stokje waar het kwastje aan zit is wel wat aan de kortere kant maar dat is even wennen met lakken.

707:
Dit is een echt goud goud kleurtje, nijgt wel wat naar het gele toe. Helaas dekt deze niet goed, op de fotos draag ik 3 laagjes en nog zie je mijn nagels er door heen. Het beste voor deze is om er een ander kleurtje dus onder te dragen.

 709:
Dit is een holo lakje, wat je eigenlijk niet zien in het flesje maar wel op je nagels. Erg mooi. Deze heeft helaas ook 3 laagjes nodig.
 711:

Dit is een metallic lakje, dat is erg mooi maar je ziet alle oneffenheden in je nagels. Maar wel dekt deze goed in 2 laagjes.

Ze kosten €2,99 per stuk.

2B is te koop in Belgiƫ bij: Kruidvat, Di, Dreamland, Carrefour, Colruyt, Inno, Lediscount, Cora en Suprabazar.
In Nederland kan je terecht bij diverse drogisterijen of op onze webshop www.makeuptouch.eu

Wil je op de hoogte blijven? Like dan de facebook pagina van 2B: www.facebook.com/2bcosmetics

 
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails