woensdag 14 september 2016

Oriflame The ONE 5-in-1 Colour Stylist Lipstick Featherlight

In het news artikel zagen jullie de nieuwe producten van Oriflame the one al voorbij komen, o.a. deze 8 nieuwe lipsticks. Ik heb ze getest en geswatched voor jullie. Kijken jullie mee?



Deze ultra-lichtgewicht lipstick staat garant voor prachtige, intense kleuren. Dankzij de mix van verzorgende, hydraterende ingrediƫnten zoals zonnebloemolie, bessen en bijenwas voelt deze lipstick aan als een lipbalm en geeft een mooie, volledige dekking vanaf de eerste keer aanbrengen. De formule smelt op je lippen, verzacht en verzorgt.

Verkrijgbaar in acht zachte kleuren: Pink Cloud, Peach Pavlova, Rose Petal, Flamingo Fluff, Coral Caresse, Taupe Touch, Violet Velvet en Mulberry Meringue.

Het uiterlijk van de lipsticks ziet er erg mooi uit, mooie nude kleurige doosjes met zilveren accenten. Ook de lipsticks hulzen hebben deze kleuren. 


Er zijn 8 verschillende kleuren, van licht nude tot donker paars.
Voor ieder wat wils, ik ben vooral van de lichtere nude tinten maar toch vind ik de felle roze ook erg mooi.


Kijken jullie mee naar de swatches?:

Pink Cloud - Peach Pavlova - Rose Petal - Flamingo Fluff

Coral Caresse - Taupe Touch - Violet Velvet - Mulberry Meringue

Pink Cloud is een hele lichte roze kleur , iets te bleek voor mij

Peach Pavlova is een mooie perzik kleur die je niet heel erg ziet op mijn lippen maar toch wat extras geeft.

Rose Petal is een mooie roze kleur, ook erg mooi.

Flamingo Fluff is een lekkere felle roze tint, prachtige kleur. Veel feller van op de foto.

Coral Caresse is donker roze kleur.

Taupe Touch is een bruine kleur die heel neutraal is.

Violet Velvet is een paarse kleur 

Mulberry Meringue is een donker paarse kleur, een kleur die ik zelf niet snel zal dragen.

Stuk voor stuk prachtige kleuren, mijn favorieten zijn; Taupe Touch, Flamingo Fluff en Rose Petal.

De lipsticks vind ik erg fijn, zijn super zacht en verzorgend. Voelt aan als een lipbalm maar toch een mooie kleur op je lippen. Niet zo dekkend als een lipstick maar dat hoeft voor mij ook niet. Ik vind dit prima, goede verzorging en een leuk kleurtje op de lippen.
De lipsticks blijven goed zitten en maken mijn lippen heerlijk zacht. Ook tijdens het aanbrengen glijdt de lipstick over je lippen heen. Heerlijk! Ook ruiken ze zalig.

Ja ik vind deze echt zeker een aanrader, mooie kleuren en de kwaliteit is super goed.

  • Oriflame The ONE 5-in-1 Colour Stylist Lipstick Featherlight € 14,00/stuk
Verkrijgbaar vanaf heden via de website www.oriflame.nl, alsmede via de Oriflame adviseuses. 


 
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails