zaterdag 3 september 2016

2B nieuwe producten deel 1

Het Belgische make-up merk komt regelmatig met nieuw producten. Laatst ontving ik weer een leuk pakketje met nieuwe producten, vooral veel nagel producten. Maar er zaten 3 make-upjes bij en die laat ik vandaag aan jullie zien. De nagellak volgt.

Aqua Proof Mascara blauw:
Het uiterlijk is simpel, mooi blauw waardoor je meteen ziet dat deze waterproof is, of dat de kleur van de mascara blauw is? Maar deze vind je in ieder geval goed terug in je stash.


Het borsteltje is gewoon een normaal borsteltje, niet spectaculair maar gewoon prima, doet wat 'ie doen moet en dan is het belangrijkst, geen gekke poespas.


Resultaat:


Mijn wimpers worden langer en tsja blauw... ik weet niet wat ik er van vind. Vroeger (en dan spreek ik over jaren geleden) droeg mijn moeder altijd blauwe mascara maar toen was het opeens nergens meer te koop en nu sinds een paar jaar is de kleuren mascara weer helemaal terug. Maar ik draag altijd zwart en dan blijf ik ook altijd dragen.
Het was wel eens leuk weer om uit te proberen maar ik houd het bij zwart.

De mascara is wel goed waterproof, zoals deze ook beloofd.

Eyeliner I'm True Blue:
Leuke gekleurde oogpotloodjes daar houd ik van! Vooral als ze goed pigment hebben en zacht/romig zijn.
Dit is een mooie metallic blauwe kleur.


Bubblicious blush soufflé  01 bubblicious:
Een creme blush, ik persoon ben daar niet fan van maar vele zweren hierbij. Een creme blush wordt bij mij altijd zo snel vlekkerig, nee een creme blush en ik zijn geen match.

Maar de kleur is wel erg mooi en het ruikt zo lekker! Echt naar kauwgom, jammie! Het uiterlijk ziet er ook leuk uit.


Swatches:

Het oogpotlood is goed zacht en heeft een goed pigment, een mooie blauwe kleur. 
De blush is ook echt prachtig van kleur. 

2B is te koop in België bij: Kruidvat, Di, Dreamland, Carrefour, Colruyt, Inno, Lediscount, Cora en Suprabazar.
In Nederland kan je terecht bij diverse drogisterijen of op onze webshop www.makeuptouch.eu

Wil je op de hoogte blijven? Like dan de facebook pagina van 2B: www.facebook.com/2bcosmetics

 
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails