vrijdag 8 juli 2016

Treacle Moon nieuwe zomervarianten

Ik houd van Treacle Moon! Ja ik weet het; zo begin ik vaker een artikel over dit merk maar het is gewoon nog steeds zo! Heerlijke grote flessen en fijne geuren. En nu het leukste; er zijn weer 2 nieuwe geuren! Sweet Blackberry Memories en Those Lemonade Days. 



Treacle Moon™ de vrolijke bad- en douche sensatie uit Engeland breidt haar collectie uit met de zomerse Bath & Shower Gel ‘Sweet Blackberry Memories’! Op veler verzoek komt ook de populaire geur ‘Those Lemonade Days’ opnieuw terug in het assortiment.  De intens kleurrijke producten zorgen voor een heerlijk frisse, goed verzorgde en onweerstaanbaar ruikende huid.

Alleen de kleur vind ik al geweldig van de Blackberry Memories, prachtige kleur paars! Daar heb ik ook een nagellakje van trouwens. 
Ik had al de Sweet Blueberry Memories maar de Blackberry vind ik persoonlijk toch lekkerder ruiken. Heerlijk zoet!
Er staat op de fles trouwens dat het een limited edition is maar volgens mij is dat niet zo.

Those Lemonade Days is heerlijk fris en je ruikt de lemon. Heerlijk vind ik deze voor in de zomer vooral als het heel erg heet is en dan lekker savonds douchen met deze. 

Treacle Moon schuimt goed en tijdens het douchen ruik je heerlijk je gekozen geur. Ik ben fan van de nieuwe geuren Treacle Moon, jullie ook?


Ze kosten €4,95 p/st. voor een 500ml inhoud!
De nieuwe variant Treacle Moon™ ‘Sweet Blackberry Memories’ Bath & Shower Gel is verkrijgbaar bij Albert Heijn, alsmede via de website: www.albert.nl

Treacle Moon™ ‘Those Lemonade Days’ en alle andere Treacle Moon™ producten zijn verkrijgbaar bij ETOS en Albert Heijn, alsmede via de website: www.albert.nl

Hebben jullie veel flessen Treacle Moon? Mijn voorraad kast staat goed vol met deze vrolijke gekleurde flessen.
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails