vrijdag 24 juni 2016

Oriflame | ECO Beauty

Oriflame is laatst uitgekomen met een nieuwe lijn van verzorgingsproducten genaamd Ecobeauty. Hiervan heb ik 3 producten getest; Toner, milk en een face cream.



Ecobeauty is Oriflame’s nieuwste lijn natuurlijke huidverzorgingsproducten. Hier draait alles om de beste, gecertificeerd biologische extracten, zachte geuren en weelderige texturen. Hierdoor zijn de producten niet alleen heerlijk voor je huid, maar ook voor onze planeet!

De verpakkingen zien er erg mooi uit, de creme zit in een doosje en bevat 50ml. De toner en milk zitten in mooie grote verpakkingen met een pomp systeem en met een inhoud van 200ml.

Toner:
Ik gebruikt altijd een toner, dit haalt de laatste restjes makeup weg en geeft een heerlijk verfrissend gevoel. De toner heeft een spray om op te brengen. Ik vind dat makkelijker om op een watje te sprayen en dan over je gezicht dan rechtstreeks op je gezicht te sprayen.
Of ik de geur nou lekker vind dat weet ik niet, is apart en erg sterk. Ruikt naar rozen. Het is niet vies hoor maar is even wennen.
Van deze toner voelt mijn gezicht heerlijk fris aan en haalt goed de restjes makeup weg. Ook voelt mijn gezicht niet trekkerig aan. Is zacht voor de huid.


Cleansinng milk:
Een toner gebruik ik altijd in combinatie met een milk. Deze gebruik ik eerst en dan de toner.
Deze milk heeft een handig pomp systeem zodat je goed kan doseren.
Deze geur is iets zachter dan die van de toner en ruikt wel goed. Deze milk haalt goed mijn makeup eraf en is zacht voor de huid. Mijn huid voelt niet droog aan na gebruik.

Face Cream:
Een gezichts creme kan natuurlijk niet ontbreken in deze lijn.
Ik heb ook echt een creme nodig want ik heb best vaak velletjes/schilfertjes op mijn huid en als ik een creme gebruik wordt dat veel minder. Deze heeft ook een hele sterke geur maar wel erg lekker. Deze heeft ook een handig pompsysteem waardoor je goed kan doseren. De creme is vrij dun maar wel voedend. Ook trekt deze snel in en voelt je huid heerlijk fris en zacht aan. De geur blijf je best nog wel lang ruiken.




De Oriflame-producten worden verkocht via de website www.oriflame.nl, alsmede via de Oriflame adviseuses.

Verkoopprijzen:

  • Oriflame Ecobeauty Cleansing Milk                     200 ml / € 20,-
  • Oriflame Ecobeauty Toner                                 200 ml / € 20,-
  • Oriflame Ecobeauty Face Cream                        50 ml / € 40,-
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails