woensdag 15 juni 2016

MUA | Oogschaduw en Highlight

MUA heeft zulke mooie producten en nu zijn er o.a. weer 2 nieuwe producten. Een mooi oogschaduw palette en een highlight shimmer.
Kijken jullie mee?


Glitter Ball - Eyeshadow palette:
Wauw wat een diverse kleuren, van wit naar zwart. Wel allemaal met een shimmer erin. Daarom natuurlijk de naam Glitter Ball. Vooral de zwart vind ik erg mooi, deze is zilveren glitters erin.


Swatches:

Wat een pigment, precies wat ik van MUA verwacht. Ik heb al heel veel van deze paletten en zijn allemaal heel goed gepigmenterd.

Ook deze zijn weer prachtig.
Wel zijn sommige wat kruimelig dus pas op voor fall out maar gewoon je kwast goed aftikken dan is er niks aan de hand.

Dit palette kost €5,99

Highlight Shimmer Stick:
Ik houd van highlighters en MUA komt met deze nieuw uit. Dit is in een stick vorm.
Het uiterlijk is ten eerste super mooi, gaat over in zwart.

Ik vind het zelf makkelijker om met mijn vingers het aan te brengen. Dit gaat heel gemakkelijk.

Swatches:
Links daglicht en rechts zonlicht.

Ze zien er mooi uit hé? Prachtige shimmer krijg je in de zon. Perfect voor de zomer dus!.
Het voelt ook niet vettig aan op je huid.

Deze kost €5,99

MUA is te koop bij de Kruidvat.

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails