woensdag 22 juni 2016

Etos | Eyeshadow Palette 005

Etos komt voor deze zomer uit met veel nieuwe producten waaronder dit oogschaduw palette met verschillende blauw tinten.
Kijken jullie mee naar de swatches en een ooglook?


Dit palette bevat 6 kleuren. Begint met wit en gaat dan van licht naar donkerder blauw. Ook zit er een spons applicator bij.


Swatch:

Het pigment is goed maar had nog wat intenser mogen zijn van mij. Vooral de eerste 3 kleuren.

Ooglook ermee gemaakt:

Ik heb 4 kleuren gebruikt, de witte in mijn ooghoek en onder mijn wenkbrauw. Dan 2 blauw tinten op mijn ooglid en dan de donkerste in mijn buitenste ooghoek en in mijn crease. Op je ogen is het pigment goed maar wel last van fall out. Goed je kwast aftikken dus.

Deze kleren heb ik gebruikt:

De swatches vond ik een beetje tegen vallen maar op je ogen valt het reuze mee.

Dit palette kost €6,99 en te koop bij de Etos.
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails