woensdag 29 juni 2016

Essie Summer Collection

Essie nagellak vind ik erg fijn en ze hebben nu voor de zomer een nieuwe collectie met 6 nieuwe kleuren. Ik swatch er 5 van. (er is nog een rode kleur)
Kijken jullie mee?

De nagellak van Essie vind ik zo fijn omdat het een fijn kwastje heeft en de droogtijd is snel.

Dit zijn 5 van de 6 nieuwe kleuren:

Swatches:

Coconut Cove:
Dit is een off white/roze kleur die dekt in 2 laagjes.

Berried Treasures:
Een mooie rood/roze kleur die dekt in 2 laagjes.

Viva Antigua!:
Wauw, een prachtige turquoise kleur met shimmer. Deze dekt ook in 2 laagjes.

Loot The Booty:
Ook al zo mooi! een donker blauwe kleur met shimmer. Dekt prima in 2 laagjes

Tribal Text-styles:
En weer een mooie, zwart met zilveren shimmer. Deze dekt in 2 laagjes.

Het zijn stuk voor stuk mooie kleuren, vooral de laatste 3 met shimmer vind ik erg mooi.
Ze dekken allemaal goed in 2 laagjes en de droogtijd is super snel. Ook het kwastje vind ik erg fijn, mooi breed en afgerond.

Ze kosten €9,99 per stuk
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails