woensdag 1 juni 2016

3 weken verder | Pink Gellac

Jullie zijn nu vast benieuwd hoe de Pink Gellac eruit ziet na 2/3 weken. In dit artikel laat ik het jullie zien en hoe het bevallen is.

Hierboven zien jullie het resultaat na 2 weken. Zoals jullie zien zit het nog perfect alleen een uitgroei maar dat is normaal. Ook glanst het nog mooi.

Hieronder een foto van 3 weken:

Ook zit dat nog prima en glanst het goed. Maar nu vind ik het tijd dat het eraf moet vanwege de uitgroei maar verder hoeft het nog niet.

Het afweken:
Na 2/3 weken wil je de gellak er weer af hebben, dit doe je door te weken. Hiervoor zit ook alles in het startpakket.
Je vijlt eerder de top open en ik heb hier en daar wat kleur eraf gevijld zodat het weken sneller gaat.
Dan pak je de remover pads, dit zijn kant en klare zakjes. Alleen open schuren, je vinger erin en dan dicht plakken met het plakrandje.
Dit moet je zo ong. 10/15 min. laten zitten. En dan laat het los zoals je op onderstaande foto kunt zien.


Als het zo los is dan kan je het met het houten stokje eraf halen, doe dit wel zachtjes. Als er nog restjes over blijven kan je dit met een hele fijne vijl (bijvoorbeeld een blokvijl) eraf halen.

Dan zijn je nagels weer schoon en kan je het evt. weer opnieuw aanbrengen.

Hoe is het mij bevallen de 3 weken:
Ja goed, de kleur en glans bleef prima in die 3 weken en er waren geen stukjes af, zat nog perfect. Ook voelde het fijn aan op mijn nagels, waren steviger. Dus ik ben fan!

 
Volg Nail-Gloss op Bloglovin

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails