woensdag 11 mei 2016

BO.HO cosmetics

Vandaag laat ik jullie kennis maken met een nieuw merk genaamd BO,HO.
Ik ben benieuwd, jullie ook?



BO.HO is een cosmeticamerk gevestigd in Frankrijk. Hun slogan luidt als volgt ‘le green c’est chic!’. BO.HO combineert als het ware schoonheid met een natuurlijk, duurzaam en maatschappelijk verantwoord concept.

De stijl BOHO chic:
-          Tendens van de hippies uit de jaren 60
-          Retour naar het natuurlijke (plantaardige grondstoffen)
-          Sterk ethisch en beantwoord aan vragen van duurzame ontwikkeling
-          Betaalbare prijzen
Van de nagellak komen nog swatches online, in dit artikel bespreek ik de blush en oogschaduw.

Het uiterlijk ziet er heel leuk uit, mooi rond en doorzichtige bovenkant. Ziet er heel mooi en naturlijk uit.

Blush nr. 04 Rosé
Oogschaduw nr. 114 Peche De Vigne


De blush en oogschaudw zijn heerlijk zacht en het logo is erin gedrukt.


Swatches:
blush-oogschduw

Het pigment ziet er goed uit, de oogschaduw is goed matte en goed dekkend. De blush is wat subtieler maar ook zeker prima. 

Prijzen:
Oogschaduw: €8,50
Blush: €11,70

Bo.Ho Cosmetics is exclusief verkrijgbaar in Belgie bij de DI.

Jullie zien gauw de swatch van het nagellakje online!

Ik vind deze 2 producten heel erg mooi, brengen fijn aan en natuurlijk een pluspunt dat het natuurlijk is.
 

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails