woensdag 27 april 2016

MUA | Lip Lacquer & Liquid Glow

MUA vind ik een erg mooi merk en vind ik erg leuk om nieuwe producten ervan uit te testen. Voor mij nieuw; Lip Lacquer en een Liquid Glow. Beide zien er erg mooi uit in de verpakking dus ik ben benieuwd.

Velvet Lip Lacquer Serene:

Het uiterlijk van deze lip lacquer vind ik erg mooi, heel luxe verpakt en mooi matte verpakking.


De applicator is van normaal formaat en werkt prima.

Swatches:

Tsjaa met matte achtige finishes heb ik een haat/liefde verhouding, ik vind de finish erg mooi maar je zie alle oneffenheden!. Zo ook bij deze, ik heb van te voren mijn lippen gescrubd maar nog zie je van alles.
Ook vind ik het niet echt fijn aanvoelen op je lippen, best droog en plakkerig, maar het blijft wel super goed zitten, het trekt in je lippen.

Deze kost €4,99

Illuminating Liquid Glow Pink Shimmer:

De shimmer zit in een mooie luxe slanke verpakking, er zit 20ml in. Dit is de kleur pink shimmer.


Door het smalle puntjes is het gemakkelijk te doseren.

Swatches:

Mooi die shimmer hé? in zonlicht of onder een lamp zie je het mooiste, helaas was er geen zon dus maar even onder een lamp foto's gemaakt. Ik houd van highlighters en gebruik ze ook vaak.
Deze vind ik erg mooi, brengt ook fijn aan en is niet vettig.

Deze kost €6,49

MUA is te koop bij Kruidvat en online.
  
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails