zaterdag 9 april 2016

MUA Elysium Elements Eyeshadow Palette

MUA is echt 1 van mijn favoriete merken, budget en toch echt hele goede producten.
Ze zijn weer uitgekomen met een nieuw palette. Het Elysium Elemens Eyeshadow Palette.

Kijken jullie mee naar de swatches en ooglook?


In dit mooie palette zitten 10 mooie kleuren, 1 matte en de rest shimmer.
Ook zit er een oogpotlood in met 2 kleuren, zwart en bruin.


Swatches:
Almond - Gold Khaki - Obsessed - Lavender Mist - Antique Brass - Bazaar

Wauw, prachtige kleuren, ik houd van shimmer!

Ash Grey - Copper Peony - Pale Chestnust - Smoke

Ook deze zijn erg mooi gepigmenteerd, ook de 2 oogpotloodjes. Deze zijn heerlijk zacht en geven goede kleur af.

Ooglook:
Deze 4 kleuren heb ik gebruikt:
De matte in mijn binnenste ooghoek en onder mijn wenkbrauw
De khaki kleur en beige kleur op mijn ooglid en den bruine kleur in mijn crease.
Ook heb ik het zwarte oogpotloodje opgedaan.



Ik vind dit een erg mooi palette, goede pigmentatie en mooie kleuren.
Zeker weer een topper!

Dit palette kost €7,99 en te koop bij de Kruidvat en online.
  
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails